חזרה לכל תחומי הטיפול

ירידה במשקל ואכילה רגשית

ירידה במשקל ואכילה רגשית

אכילה רגשית היא מצב שבו אנו משתמשים באוכל כדי להרגיע, להסיח את הדעת או להתמודד עם רגשות, ולא מתוך רעב פיזיולוגי. לעיתים קרובות מדובר במעגל קסמים מתיש: רגש קשה מוביל לאכילה, שמביאה איתה רגשות אשם ואכזבה, אשר מפעילים שוב אכילה רגשית נוספת.

בטיפול המשותף שלנו, נלמד כיצד:

  1. להבחין בין רעב פיזיולוגי לרעב רגשי.
  2. לזהות את ה"טריגרים" הספציפיים שמעוררים אצלך את הדחף לאכול.
  3. לפתח כלים וטכניקות התנהגותיות להשהיית הדחף ומענה לצרכים רגשיים ללא שימוש באוכל.
  4. לשנות דפוסי חשיבה נוקשים של "הכל או כלום" המונעים התמדה ארוכת טווח.

השינוי האמיתי מתחיל בהבנה וחמלה עצמית, ולא במלחמה עיקשת נגד הגוף.

רוצה להתייעץ לגבי טיפול בירידה במשקל ואכילה רגשית?

פני אלי לשיחה קצרה ונבין יחד אם הטיפול מתאים לך.

תיאום שיחת ייעוץ בוואטסאפ